تنظیم دادخواست و لایحه دعاوی اداره کار

[us_post_title tag=”h1″ link=”post” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22color%22%3A%22%23f24822%22%7D%7D”]

اگر چه قانون کار قوانین جامع و کاملی را در بر می گیرد اما زمانی که پای شکایت در میان باشد .نوشتن یک لایحه جامع و کامل که با قانون اداره کار منطبق باشد ، از اهمیت وافری برخوردار است ، چه بسا در مواردی حق با کارگر یا کارفرما باشد اما از آن جهت که فرد مزبور قادر به دفاع از خود به صورت صحیح نمی باشد ، سبب می شود که حق وی پایمال گردد.

نوشتن لایحه خوب و کارآمد در دعاوی اداره کار و استناد صحیح به مواد موجود در قانون کار اولین گام جهت رسیدن به حق و حقوق پایمال شده هر کدام از کارگر و کارفرما می باشد.

چه بسا برخی از قوانین جهت حمایت در قانون اداره کار موجود باشد که به دلیل بی اطلاعی فرد شاکی در لایحه و دادخواست منظور نگردد و همین امر سبب شود که در حق کارگر یا کارفرما اجحاف شود.

از این رو تنظیم یک دادخواست و لایحه خوب و کارآمد ، امری است که جزء از یک وکیل متخصص اداره کار با تجربه ساخته نیست و با محکم برداشتن قدم نخست در این امر می توان از مشکلات احتمالی آینده پیشگیری نمود.

فلذا توصیه می شود در تنظیم دادخواست مزبور دقت کافی را مبذول نمایید و در لایحه تقدیمی شرایط لازم در نوشتن یک لایحه کاربردی را رعایت بنمایید.

گروه وکلای دادپویان حامی با دارا بودن کادر متخصص و متبحر خود و پشت سر گذاشتن پرونده های موفق در زمینه اداره کار شما را در ارائه یک دادخواست و لایحه جامع و کامل یاری خواهد نمود.

با ما در تماس باشید تا ضمن ارائه اطلاعات لازم در این زمینه از سایر خدمات وکلای متخصص اداره کار بهره مند گردید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 8 =