وکیل دیوان عدالت اداری

شکایات علیه دستگاه های دولتی یا تصمیمات مراجع شبه قضایی نیازمند آگاهی از آئین نامه های تخصصی، مصوبات هیات وزیران، دستورالعمل های داخلی سازمان ها و همچنین قوانین موضوعه است. در نتیجه طرح دعوا در دیوان عدالت اداری مستلزم تسلط بر رویه دیوان، مواد قانونی متنوع و ابعاد آئین دادرسی دیوان است. امری که بدون حضور وکلای باتجربه و متخصص، شاکی را در وضعیت آسیب پذیر قرار می دهد.

دفتر حقوقی دادپویان حامی با تیمی از وکلای مجرب و متخصص در دیوان عدالت اداری آماده است تا شما را در تمامی مراحل دادرسی همراهی کند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای ما بهره‌ مند شوید.

وکیل دیوان عدالت اداری در تهران
وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک متخصص

حضور وکیل پایه یک دادگستری با تخصص ویژه در دعاوی دیوان عدالت اداری، تضمینی برای پیگیری حرفه‌ای و دقیق پرونده‌هاست.

آشنایی به قوانین
شناخت عمیق قوانین و رویه‌ها

تسلط کامل بر قوانین و رویه‌های دیوان عدالت اداری، شانس موفقیت پرونده‌ها را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

پرونده های موفق
سابقه پرونده‌های موفق

تجربه موفق در صدها پرونده اداری و استخدامی نشان‌دهنده توانمندی این مجموعه در دستیابی به بهترین نتایج است.

صداقت و شفافیت
صداقت و شفافیت

وکلای دادپویان حامی با ارائه مشاوره واقعی و بیان صادقانه شرایط پرونده، مسیر روشن و مطمئنی را پیش روی موکل قرار می‌دهند.

خدمات وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری دفتر حقوقی دادپویان حامی

دعاوی که در دیوان عدالت اداری مطرح می شود بسیار گسترده بوده و شامل حوزه های مختلفی می باشد. لذا ما در دفتر حقوقی دادپویان حامی سعی نموده ایم تا با گردهم آوری وکلای متخصص و با تجربه در حوزه های مختلف اعم از مالیاتی، گمرکی، شهرداری، تعزیراتی، بانکی و کارگر و کارفرمایی، بهترین خدمات حقوقی در زمینه دعاوی دیوان عدالت اداری را به شما عزیزان ارائه نمائیم.

خدمات ما به تفکیک حوزه‌های تخصصی به شرح زیر است: 

امور شهرداری و شهرسازی

این حوزه یکی از پرچالش‌ترین زمینه‌ هایی است که در دیوان عدالت اداری مطرح می شود. خدمات ما شامل:

  • اعتراض به آراء کمیسیون ماده ۱۰۰: دفاع تخصصی در برابر احکام تخریب، جریمه ‌های سنگین و سایر تصمیمات مربوط به تخلفات ساختمانی.
  • اعتراض به آراء کمیسیون ماده ۷۷: شکایت نسبت به عوارض تعیین شده توسط شهرداری و دفاع از حقوق مؤدیان.
  • شکایت از تصمیمات کمیسیون ماده ۵: اعتراض به تغییرات طرح تفصیلی و کاربری اراضی که حقوق مالکانه شما را تضییع می‌کند.
  • دعاوی مربوط به صدور یا ابطال پروانه ساختمانی و گواهی پایان کار.
  • مطالبه بهای املاک واقع در طرح‌های عمرانی و شهری شهرداری.
  • ابطال اقدامات تملک اراضی و املاک واقع در طرح های عمومی

 امور مالیاتی و گمرکی

با توجه به پیچیدگی قوانین مالیاتی و گمرکی، دفاع تخصصی در این زمینه حیاتی است.

  • اعتراض به آراء قطعی هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی: شامل مالیات بر عملکرد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر ارث و سایر مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم.
  • شکایت از آراء کمیسیون‌های رسیدگی به اختلافات گمرکی: دفاع در خصوص ارزش‌گذاری کالا، تعرفه‌ها، جرائم و اختلافات گمرکی.
  • ابطال بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های خلاف قانون سازمان امور مالیاتی و گمرک جمهوری اسلامی ایران.
  • اخذ دستور موقت جهت جلوگیری از عملیات اجرایی وصول مالیات یا توقیف کالا تا زمان رسیدگی نهایی.

 امور استخدامی، کار و تأمین اجتماعی

دفاع از حقوق کارمندان دولت، کارگران و بیمه‌ شدگان در برابر تصمیمات دستگاه‌های اجرایی.

  • اعتراض به آراء هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و گزینش.
  • شکایت در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی (از قراردادی به پیمانی یا پیمانی به رسمی)
  • اعتراض به احکام اخراج، بازخریدی اجباری، تنزل رتبه و سایر تصمیمات استخدامی.
  • اعتراض به آراء هیئت‌های تشخیص مطالبات و حل اختلاف سازمان تأمین اجتماعی ( در خصوص حق بیمه، بازنشستگی، ازکارافتادگی و غیره).
  • شکایت از آراء قطعی هیئت‌های حل اختلاف کارگر و کارفرما در دیوان عدالت اداری.

امور بانکی، تعزیرات

مقابله با تصمیمات یک‌ جانبه نهادهای اقتصادی و نظارتی.

  • اعتراض به آراء قطعی شعب سازمان تعزیرات حکومتی.
  • شکایت از تصمیمات بانک‌های دولتی در خصوص اعمال جانشینی بانک ها، اخذ مابه التفاوت نرخ ارز، عدم صدور کد ساتا و سایر موارد.
  • اعتراض به رای صادره از هیات انتظامی بانک ها

امور اراضی

  • اعتراض به تصمیم کمیسیون ماده ۳۴ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع
  • اعتراض به رای هیات موضوع ماده یک قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند مالکیت رسمی
  • اعتراض به رای شورای عالی ثبت
  • اعتراض به رای کمیسیون آب های زیر زمینی سازمان آب
  • اعتراض به رای شورای معادن
  • اعتراض به نظریه هیات نظارت اداره ثبت اسناد و املاک

ابطال مصوبات و آیین‌نامه‌های دولتی

یکی از دعاوی مطروحه در دیوان که نیازمند تخصص بالایی است.

  • تنظیم دادخواست جهت ابطال مصوبات، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های صادره از هیئت وزیران، وزارتخانه‌ها، شهرداری‌ها، شوراهای شهر و سایر نهادهای دولتی که مغایر با قانون اساسی، قوانین عادی یا خارج از حدود اختیارات مرجع تصویب‌کننده است.

در دفتر حقوقی دادپویان حامی، هر پرونده به وکیل متخصص همان حوزه سپرده می‌شود تا از حداکثر دانش و تجربه برای موفقیت شما استفاده گردد.

تفاوت رسیدگی در دیوان عدالت اداری با دادگاه های عمومی

دیوان عدالت اداری ساختار ویژه ای دارد که با دادگاه های عمومی متفاوت است.

  • در دادگاه‌های عمومی، رسیدگی معمولاً در دو مرحله بدوی و تجدیدنظر صورت می‌گیرد. اما در دیوان عدالت اداری، رسیدگی به شکایات از آراء مراجع اختصاصی، مستقیماً درشعب تجدیدنظر دیوان انجام می‌شود و رأیی که در این مرحله صادر می‌شود، قطعی و لازم‌الاجراست. این ویژگی اهمیت تنظیم یک دادخواست بی‌نقص و دفاعیه قدرتمند توسط یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری را دو چندان می‌کند.
  • برای طرح دعوا در دیوان نیاز است که در ابتدا موضوعات در مراجع اداری طرح و منجر به صدور رای قطعی شده باشد. همچنین دعاوی قابل طرح دارای مهلتی است که چنانچه این مهلت سپری شود امکان طرح دعوا وجود ندارد.
  • دیوان می تواند برای اعلام نظر در موارد تخصصی، از کارشناسان مربوطه در رشته های مختلف که دارای مدرک کارشناسی با حداقل ده سال سابقه یا دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد با حداقل ۵ سال سابقه در رشته مورد نیاز باشند، بدون ایجاد تعهد استخدامی استفاده نمایند.
  • اجرای حکم علیه یک فرد عادی با اجرای حکم علیه یک وزارتخانه یا شهرداری متفاوت است. دیوان عدالت اداری دارایواحد اجرای احکام مستقل و قدرتمند زیر نظر رئیس دیوان است که وظیفه آن، تضمین اجرای آرای صادر شده علیه نهادهای دولتی و جلوگیری از استنکاف آن‌ها از اجرای قانون است.

این تفاوت ها باعث می شود اگر شاکی با آئین دادرسی خاص دیوان آشنا نباشد پرونده اش رد می شود. وکلای متخصص در دیوان عدالت اداری به ظرایف و پیچیدگی های مقررات دیوان عدالت اداری آشنا هستند و از سردرگمی یا اتلاف فرصت قانونی جلوگیری می کنند.

دیوان عدالت اداری صلاحیت رسیدگی به چه دعاوی را دارد؟

دیوان عدالت اداری صلاحیت رسیدگی به چه دعاوی را دارد؟

در ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری مصوب ۱۴۰۴/۲/۱۰، دعاوی که رسیدگی به آنها در صلاحیت دیوان عدالت اداری می باشد مشخص گردیده که به شرح ذیل می باشد:

۱)رسیدگی به شکایت از تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی

شکایات، تظلمات و اعتراضات اشخاص حقیقی یا حقوقی از تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی اعم از وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی و شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی و تشکیلات و نهادهای انقلابی و موسسات وابسته به آن ها در صلاحیت این مرجع است.

۲) رسیدگی به شکایت از تصمیمات و اقدامات مامورین واحد ها

شکایات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی از تصمیمات و اقدامات مامورین واحدهای مذکور در بند (الف) در امور راجع به وظایف آنها در صلاحیت دیوان عدالت اداری است. این بند تصمیمات و اقداماتی را در بر می گیرد که مامورین واحدهای دولتی با توجه به اختیارات و وظایف قانونی که دارا بوده، برخلاف قانون یا خارج از صلاحیت خود یا با تجاوز و یا سوء استفاده از اختیارات خویش انجام داده اند و از این بابت حقوقی تضییع شده باشد.

۳) رسیدگی به شکایت از آئین نامه ها و سایر نظامات و مقررات دولتی و شهرداری

مهم ترین صلاحیت هیئت عمومی دیوان عدالت اداری که در بند ۱ ماده ۱۲ پیش بینی شده است، رسیدگی به شکایت و تظلمات و اعتراضات اشخاص حقیقی یا حقوقی از آئین نامه ها و سایر نظامات و مقررات دولتی و شهرداری ها از حیث مخالفت مدلول آن ها با قانون و احقاق حقوق اشخاص در مواردی که تصمیمات یا اقدامات یا مقررات مذکور به علت بر خلاف قانون بودن آن و یا عدم صلاحیت مرجع مربوط یا تجاوز یا سوء استفاده از اختیارات یا تخلف در اجرای قوانین و مقررات یا خودداری از انجام وظایفی که موجب تضییع حقوق اشخاص می شود، می باشد.

۴) رسیدگی به شکایت از اراء و تصمیمات قطعی مراجع اداری

دیوان عدالت اداری، مرجع شکایت از آرای صادره از مراجع اداری مانند هیات های رسیدگی به تخلفات اداری، کمیسیون های مالیاتی، هیات حل اختلاف کارگر و کارفرما، کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها می باشد. شکایت از آرای مراجع مندرج در آن و مراجع مشابه، تنها می بایست از حیث نقض قوانین و مقررات یا مخالفت با آنها باشد. لذا پس از نقض رای مورد شکایت پرونده را برای صدور رای به مرجع پائین می فرستند.

۵) رسیدگی به شکایات استخدامی

به موجب بند ۳ ماده ۱۰، رسیدگی به شکایت قضات و مشمولین قانون استخدام کشوری و سایر مستخدمان واحد ها و موسسات مذکور در بند ۱ ماده ۱۰ و همچنین مستخدمان موسساتی که مشمول قانون نسبت به آن ها محتاج ذکر نام است، اعم از لشگری و کشوری، در صلاحیت دیوان عدالت اداری است.

۶) رسیدگی به دعوای مطالبه خسارت ناشی از تخلف از اجرای وظایف واحدهای دولتی

طبق تبصره ۱  ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری اصلاحی ۱۰/۲/۱۴۰۲، رسیدگی به دعاوی مطالبه خسارت در صلاحیت دادگاه عمومی است. اما چنانچه مطالبه خسارت ناشی از تخلف در اجرای وظایف قانونی و اختصاصی یا ترک فعل از انجام وظایف مذکور از سوی واحدهای دولتی یا دستگاه های مذکور در بند ۱ و ۲ این ماده و ماموران واحدها و دستگاه های یاد شده باشد، موضوع در دیوان عدالت اداری مطرح و شعبه دیوان ضمن رسیدگی به احراز وقوع تخلف، نسبت به اصل مطالبه خسارت و تعیین خسارت وارده اقدام و حکم مقتضی صادر می نماید.

مراحل رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری توسط وکیل

مراحل رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری توسط وکیل

رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری مستلزم طی نمودن مراحلی است که به شرح ذیل توضیح خواهیم داد:

مشاوره حقوقی با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری

با توجه به تخصصی بودن موضوعات قابل طرح در دیوان عدالت اداری و پیچیدگی هایی که این دعاوی دارند، قبل از هرگونه اقدامی باید با وکیل دیوان عدالت اداری مشاوره های لازم را دریافت نماید. وکیل پس از بررسی اسناد و مدارک می تواند بهترین راهکارها را ارائه نماید.

طی نمودن تشریفات قانونی پیش از طرح دعوا

طبق تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری، دستگاه ها و ماموران دولنی باید هرگونه تصمیم و اقدام قطعی خود را به اشخاص ابلاغ نمایند و چنانچه این اشخاص تقاضای ارجاع امر اداری یا خودداری از انجام آن را از دستگاه های مذکور دارند، ابتدا باید تقاضای خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند و آن دستگاه مکلف است ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر ظرف ۳ ماه به صورت کتبی پاسخ خود را به ذینفع ابلاغ نماید. چنانچه با انقضای مهلت مذکور، آن دستگاه از ابلاغ پاسخ مقتضی خودداری نماید، ذینفع می تواند در دیوان عدالت اداری طرح دعوا نماید.

تنظیم و ثبت دادخواست

رسیدگی به دیوان نیارمند تقدیم دادخواست می باشد.

دادخواست را می توان از طریق سامانه های الکترونیکی قضایی به نشانی adliran.ir ارائه نمود و یا در دفاتر استانی دیوان یا دبیرخانه مرکزی دیوان ثبت کرد.

دادخواست باید طبق مقررات قانونی تنظیم شود و مدارک و مستندات ضمیمه گردد. عدم رعایت شرایط قانونی دادخواست، منجر به رد دادخواست خواهد شد. بنابراین بهتر است برای تنظیم دادخواست از وکیل متخصصص دیوان عدالت اداری کمک بگیرید.

پرداخت هزینه های دادرسی

هزینه دادرسی در شعب بدوی دیوان عدالت اداری، یکصد هزار ریال و در شعب تجدیدنظر، دویست هزار ریال می باشد.  در خصوص پرونده هایی که با صدور قرار عدم صلاحیت، از مراجع قضایی دیگر به دیوان ارسال می شود، نیازی به پرداخت هزینه دادرسی ندارد.

رعایت مهلت های قانونی تقدیم دادخواست

تقدیم دادخواست در دیوان عدالت اداری مستلزم رعایت مهلت های قانونی می باشد و چنانچه دعوا خارج از مهلت قانونی طرح شود، قابل پذیرش نمی باشد. در خصوص اعتراض به آراء صادره از سوی مراجع اداری مانند کمیسیون های مالیاتی و یا هیات حل اختلاف کارگر و کارفرما و غیره مهلت تقدیم دادخواست برای افراد داخل کشور سه ماه و برای افراد مقیم خارج از ایران شش ماه است.

مهلت طرح دعوا نسبت به تصمیمات و اقدامات دستگاه ها و مامورین موضوع بندهای ۱ و ۳ ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری، شش ماه از تاریخ ابلاغ به اشخاص مقیم داخل کشور و یک سال برای اشخاص مقیم خارج از کشور می باشد.

اخذ دستور موقت:

طبق ماده ۳۴ قانون دیوان عدالت اداری، شاکی می تواند در صورتی که اقدامات یا تصمیمات یا خودداری از سوی طرف شکایت، یبب ورود خسارتی گردد که جبران آن غیرممکن باشد، درخواست صدور دستور موقت نماید. صدور دستور موقت در دیوان عدالت اداری، مستلزم پرداخت خسارت احتمالی نیست.

پیگیری پرونده:

پس از ارجاع پرونده به شعبه و تکمیل بودن آن یک نسخه از دادخواست و ضمائم به طرف شکایت ارشال می شود تا در جریان رسیدگی قرار گیرد. طرف شکایت باید ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به ارسال پاسخ اقدام نماید در غیراینصورت، قاضی اقدام به صدور رای می نماید.

اعتراض به رای دیوان عدالت اداری:

هر یک از طرفین پرونده می توانند ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ رای بدوی نسبت آن تجدیدنظرخواهی نمایند.

اجرای حکم در دیوان عدالت اداری:

پس از قطعی شدن رای صادره، محکوم علیه مکلف است ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ حکم، نسبت به اجرای کامل رای یا جلب رضایت محکوم له اقدام نماید. در صورت عدم اجرای رای یا عدم جلب رضایت محکوم له در مهلت مقرر، با درخواست محکوم له پرونده به واحد اجرای احکام ارسال می شود.

داشتن وکیل متخصص در دیوان عدالت اداری می‌تواند به شما کمک کند تا این مراحل را با اطمینان بیشتری طی کنید و از حقوق خود به بهترین شکل ممکن دفاع کنید.

اهمیت داشتن وکیل متخصص در پرونده های دیوان عدالت اداری

بسیاری از وکلا در حوزه تجارت، حقوق مدنی یا کیفری مهارت دارند، اما وکیل متخصص دیوان عدالت اداری باید شناخت کافی از آئین نامه ها یا مقررات شوراهای صنفی، اصول آمره قانون اساسی، قوانین بودجهف تشکیلات دادرسی اداری و تشخیص مفاد آرای هیات عمومی دیوان داشته باشد. همچنین وکیل دیوان عدالت اداری باید ائین دادرسی دیوان را برای موکل تشریح نماید تا موکل بداند مسیر رسیدگی چطور است و چه مدارکی باید ارائه نماید.

آیا وکالت در دیوان عدالت اداری مستلزم داشتن پروانه است؟

در ماده ۱۲۲ قانون دیوان عدالت اداری به صراحت آمده است که مقررات مربوط به وکالت به ترتیبی است که در قانون آئین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی مقرر شده است. با توجه به اینکه در قانون آئین دادرسی مدنی وکالت در مراجع قضایی مستلزم داشتن پروانه وکالت می باشد، بنابراین می توان گفت وکالت در دیوان عدالت اداری نیز مستلزم داشتن پروانه وکالت و ابطال تمبر مالیاتی مانند سایر دعاوی می باشد.

مزیت های بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

مزیت های بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

انتخاب بهترین وکیل دیوان عدالت اداری علاوه بر افزایش احتمال موفقیت، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کلی پرونده می شود. برای مثال در پرونده ایی که کارت بازرگانی تاجری به علت عدم رعایت تعهدات ارزی توسط وزارت صمت تعلیق شده باشد، افراد نمی دانند که رای وزارت صمت باید در مراجع تجدیدنظر داخلی تائید شود و بعد می توان در دیوان عدالت اداری شکایت نمود.

در حالی که با انتخاب بهترین وکیل دیوان عدالت اداری، وی در ابتدا بررسی می کند که آیا تصمیم وزارت صمت قطعی شده یا خیر و با طرح دعوا در مهلت قانونی می تواند در صرف زمان و هزینه صرفه جویی نماید.

علاوه بر این وی می تواند با ارائه مستنداتی مبنی بر ضرر غیرقابل جبران، درخواست دستور موقت مبنی بر عدم تعلیق کارت بازرگانی را ارائه دهد. بنابراین از این طریق کسب و کار تاجر مختل نمی شود و اعتبار او نزد شرکت های خارجی نیز حفظ می شود.

وکیل دیوان عدالت اداری در تهران

وکیل دیوان عدالت اداری در تهران

مرکز اصلی دیوان عدالت اداری در تهران مستقر است و داشتن وکیل دیوان عدالت اداری در تهران می تواند در تسریع رسیدگی با توجه به پیگیری های مستمر مثمر ثمر باشد. چنانچه در محل زندگی شما در شهرستان باشد و بخواهید در همان شهر خود وکیل برای دیوان عدالت اداری انتخاب نمایید مستلزم پرداخت هزینه های رفت و آمد و هزینه های اقامت وکیل می باشد بنابراین انتخاب وکیل دیوان عدالت اداری در تهران علاوه بر تسریع در روند پرونده، در کاهش هزینه های شما نیز تاثیرگذار است.

عوامل موثر بر هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری

عوامل موثر بر هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری شامل موارد ذیل می باشد:

  • یکی از مواردی که می تواند در تعیین هزینه وکیل تاثیرگذار باشد، تجربه و سابقه وکیل است. به طور معمول وکلایی که دارای سوابق کاری بالایی هستند هزینه های بالاتری را برای حق الوکاله تعیین می کنند.
  • موضوع پرونده نیز یکی دیگر از عواملی است که نقش مهمی در هزینه وکیل دارد. پرونده هایی که دارای پیچیدگی هستند مستلزم پرداخت هزینه بیشتری نسبت به پرونده های ساده تر است.
  • قرارداد بین وکیل و موکل بر اساس توافق بوده و هزینه وکیل طبق قرارداد مشخص می شود. چنانچه در قرارداد توافق به پرداخت مبلغی بابت حق الوکاله نموده اید باید به قرارداد پایبند بوده و طبق همان هزینه وکیل را پرداخت نمائید.

مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری و نکات کلیدی آن

مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری و نکات کلیدی آن

مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری می تواند در تمامی مراحل پرونده موثر باشد. اما بهتر این است که پیش از طرح دعوا اقدام به اخذ مشاوره حقوقی از وکیل دیوان عدالت اداری نمائید. در این حالت وکیل می تواند به شما در تصمیم گیری درست کمک نماید.

عدم اخذ مشاوره حقوقی با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری عواقب ذیل را در بر خواهد داشت:

  1. رد شکایت به جهت عدم رعایت مهلت های قانونی
  2. اشتباه در تشخیص مرجع صالح
  3. اشتباه در تشخیص عنوان خواسته

وکیل متخصص به جهت دارا بودن دانش حقوقی تخصصی و داشتن تجربه لازم در این زمینه می توان هر گونه ایراد شکلی را تشخیص دهد و راهکارهای پیشگیری از رد شکایت را ارائه نماید.

فرم درخواست مشاوره

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

این زمینه برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط سریع