وکیل قاچاق – وکالت دعاوی قاچاق – وکیل مواد مخدر

در این مقاله به وظایف و اقدامات وکیل قاچاق دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی و همچنین خدمات مشاوره و وکالت که وکیل مواد مخدر در موسسه انجام میدهد صحبت میکنیم. شما میتوانید کلیه سوالات و مشکلات حقوقی خود را در رابطه با وکالت دعاوی قاچاق و یا مواد مخدر با دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی تماس بگیرید و از ما مشاوره بگیرید.

به گفته ی وکیل مواد مخدر دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی، در حال حاظر قاچاق و همچنین مواد مخدر و دعاوی مواد مخدر یکی از معظلات جامعه به شمار می آید که جدای از فرد و خانواده وی باعث ضرری بس چشمگیر  به جامعه نیز میگردد چرا که مواد مخدر و دعاوی مواد مخدر هزینه ای سنگین بر دوش دولتها بار کرده و شاید بتوان به جرأت گفت مواد مخدر و دعاوی مواد مخدر باعث برهم خوردن نظم عمومی نیز می شوند، حال آنکه وکیل دعاوی قاچاق و مواد مخدر ضمن همدردی با خانواده افراد گرفتار در دام مواد مخدر و دعاوی مواد مخدر، می کوشد نسبت به حل و فصل مسائل حقوقی در کلیه موضوعات و نیز آموزش حل مشکلات مربوط به مواد مخدر و دعاوی مواد مخدر پیشگام باشند.

وکیل مواد مخدر دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی خاطر نشان میکند که به صورت کلی مواد مخدر به دسته ای از تركيبات شيميايی اطلاق می گردد كه مصرف آنها باعث تغییر در سطح هوشياری مغز اشخاص میگردد یعنی اینکه شخص با مصرف آن از حالت روحی روانی عادی خارج شده و حالاتی غیر طبیعی به وی به صورت مصنوعی عارض میگردد ولی مواد مخدر فقط شامل مواد شیمیایی نمی باشد و حتی مواد طبیعی را نیز در بر میگیرد مانند تریاک و حشیش و دیگر مواد مخدر که در عرف بین مردم شناخته شده و شایع می باشد.

وکیل مواد مخدر دادپویان حامی نکته ای را گوشزد میکند که : تعریف قانون گذار در خصوص مصرف کننده مواد مخدر با آنچه در جامعه بین مردم وجود دارد متفاوت است چرا که در عرف خیلی از اشخاص قائل به بیمار بودن شخص معتاد به مواد مخدر می باشند ولی تعریف قانون در ماده ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن مصوب ۱۳۶۷/۰۸/۰۳ در خصوص مواد مخدر متفاوت است به گونه ای که در قانون مواد مخدر مقرر داشته: «اعتیاد جرم است ولی به کلیه معتادان اجازه داده می‌شود، به مراکز مجازی که از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص‌ می‌گردد مراجعه و نسبت به درمان و باز پروری خود اقدام نمایند.»( وکیل دعاوی قاچاق و مواد مخدر )

تبصره ۱- معتادان مذکور در طول مدت درمان و باز پروری از تعقیب کیفری جرم اعتیاد معاف می‌ باشند.
آنچه مشخص و مبرهن است جرم بودن اعتیاد به مواد مخدر و دیگر اینکه معتادان مواد مخدر چنانچه به مراکز بازپروی مراجعه نموده و دارای کارت از آن مراکز باشند،  به نوعی دارای مصونیت می باشند. وکیل مواد مخدر آماده ارائه خدمات حقوقی به این افراد میباشد. شما میتوانید تماس تلفنی رایگان با وکیل قاچاق موسسه ما داشته باشید و از راهنمایی ایشان استفاده کنید.

سوالات متدوال درباره مواد مخدر و قاچاق

وکیل قاچاق دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی میگوید : با این اوصاف شاید این سئوال به ذهن متبادر گردد که من شخصی هستم که مواد مخدر استعمال مینمایم ولی اعتیاد به مواد مخدر ندارم تکلیف چیست..؟
در پاسخ  ماده ۱۹ قانون فوق الذکر مقرر داشته: « افراد غیر معتادی که مواد مخدر استعمال نمایند، برحسب نوع مواد به شرح قانون مواد مخدر مجازات می‌شوند…» حال در خصوص دعاوی مواد مخدر بایستی گفت خود قانون به صراحت دعاوی مواد مخدر را مشخص نموده است بدین شرح که:

ماده ۱- اعمال زیر جرم است و طبق نظر وکیل قاچاق ، مرتکب به مجازاتهای مقرر در این قانون محکوم می‌شود:

  1. کشت خشخاش و کوکا مطلقاً و کشت شاهدانه به منظور تولید مواد مخدر.
  2. وارد کردن، ارسال، صادرکردن، تولید و ساخت انواع مواد مخدر.
  3. نگهداری، حمل، خرید، توزیع، اخفاء، ترانزیت، عرضه و فروش مواد مخدر.
  4. دایر کردن یا اداره کردن مکان برای استعمال مواد مخدر.
  5. استعمال مواد مخدر به هر شکل و طریق، مگر در مواردی که قانون مستثنی کرده باشد.
  6. تولید، ساخت، خرید، فروش، نگهداری آلات و ادوات و ابزار مربوط به ساخت و استعمال مواد مخدر.
  7. قرار دادن یا پناه دادن متهمین، محکومیت مواد مخدر که تحت تعقیبند و یا دستگیر شده‌اند.
  8. امحاء یا اخفاء ادله جرم مجرمان…..توضیح در این بند آنکه منظور قانونگذار امحاء و… در خصوص مواد مخدر است.
  9. قرار دادن مواد مخدر یا آلات و ادوات استعمال در محلی به قصد متهم کردن دیگری.

وکیل قاچاق

وکیل قاچاق در دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی آماده کمک و مشاوره حقوقی شما عزیزان میباشد. با توجه به گستردگی قوانین و مقررات و نیز تخصصی بودن دعاوی مواد مخدر مفتخریم به شما عزیزان دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی را معرفی نماییم چرا که وکیل دعاوی قاچاق این موسسه، آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی در خصوص کلیه دعاوی حقوقی و مخصوصاً دعاوی مواد مخدر از طریق مشاوره توسط بهترین وکیل قاچاق دادگستری به صورت حضوری می باشد و عزیزان می توانند با وکیل قاچاق موسسه در خصوص دعاوی مواد مخدر و دیگر دعاوی مرتبط با این موضوع مشاوره نمایند . اهم خدمات حقوقی ارائه شده توسط یک وکیل مواد مخدر و قاچاق عبارتند از:

  • وکالت دعاوی قاچاق ارز
  • وکالت دعاوی قاچاق کالا
  • وکالت دعاوی قاچاق انسان
  • وکالت دعاوی قاچاق مسلحانه
  • وکالت دعاوی قاچاق مواد مخدر
  • وکالت دعاوی قاچاق آثار باستانی
  • وکالت دعاوی قاچاق مشروبات الکلی
  • وکالت دعاوی قاچاق مواد روانگردان
  • وکالت دعاوی قاچاق اسلحه و مهمات

برای دستبابی به نتیجه مورد دلخواه در هر پرونده ای و رسیدن به حق خویش می بایست از وکیل متخصص در آن زمینه بهره مند گردیم در پرونده های مربوط به قاچاق نیز باید از وکیل قاچاق کمک بخواهیم. وکیل قاچاق در خصوص پرونده های مربوط به قاچاق مانند قاچاق کالا و ارز ،قاچاق مواد مخدر ،تجربه های لازم و کافی را داشته و می تواند در اینگونه پرونده ها بسیار تاثیرگذار باشد . پرونده های قاچاق به دلیل تخصصی بودن نیازمند وکیلی است که علاوه بر دانش حقوقی تجربه کافی در اینگونه پرونده ها داشته باشد. وکیل مواد مخدر و قاچاق موسسه دادپویان حامی از ابتدا تا انتهای پرونده حامی و یاور موکلین گرامی میباشد.

دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی در راستای رسیدن به اهداف خویش و گسترش فعالیت روزافزون خود سعی نموده با گردهم آوری جمعی از وکلای متخصص و با تجربه در امور مربوط به پرونده های قاچاق بهترین خدمات حقوقی تخصصی خویش را ارائه نماید.وکیل قاچاق دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی تجربه و تخصص و دانش لازم را جهت پیگیری پرونده های مربوط به قاچاق را دارا بوده و توانسته اند تا کنون رضایت و اعتماد موکلین را فراهم آورند. وکیل قاچاق و مواد مخدر دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی  آماده ی ارائه خدمات حقوقی به صورت مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری می باشد جهت دریافت وقت مشاوره با وکیل قاچاق می توانید با تلفن موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =