مشاوره حقوقی حضوری

دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی با تکیه بر دانش ،تخصص و تجربه و کار گروهی از همکاران محترم که همگی وکیل پایه یک دادگستری می باشند،طی سالیان متمادی پیشرو در ارائه مشاوره حقوقی جهت تعالی فرهنگ حقوقی آحاد مردم و رفع مشکلات حقوقی اشخاص می باشد.

بخش مشاوره حقوقی دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی در زمینه های مشاوره حقوقی ملکی ، مشاوره حقوقی قراردادها ، مشاوره حقوقی شرکت ها ، مشاوره حقوقی خانواده ، مشاوره حقوقی امور کیفری ، مشاوره حقوقی بین المللی ، مشاوره حقوقی اراضی ، مشاوره حقوقی شهرداری ، مشاوره حقوقی وقف ، مشاوره حقوقی بانکی و بورس ، مشاوره حقوقی مالیاتی و بیمه ، مشاوره حقوقی سرمایه گذاری و غیره آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی به شما عزیزان می باشد.

در دنیای صنعتی امروز با پیچیدگی روابط حقوقی و تجاری اشخاص ، اتکا ء به یک موسسه حقوقی معتبر که در تمام زمینه های حقوقی دارای کارشناسان و مشاوران حقوقی متبحر باشد امری لازم و بدیهی است که بتوان جهت پیش گیری از معضلات حقوقی و در مواقع ضروری ، مشاوره حقوقی درست و به هنگام دریافت نمود . و همراه داشتن یک مشاور حقوقی برای شرکت ها و خانواده ها اهمیت این موضوع را چندین برابر  می سازد.

اخذ مشاوره حقوقی قبل از تنظیم هرگونه قرارداد از مشاوره حقوقی متخصص می تواند از بروز خیلی معضلات حقوقی که چندین سال ممکن است شخص را در راهروهای دادگاه ها مشغول سازد پیشگیری نماید.

همچنین شما می توانید قبل از طرح هر گونه دعوا ، مشاوره حقوقی بگیرید چون ممکن است پس از گرفتن مشاوره حقوقی و بررسی اسناد و مدارک ، نظر مشاوره حقوقی بر این باشد که طرح دعوا بی فایده است و نتیجه ایی حاصل نگردد در این صورت از صرف هزینه دادرسی و اتلاف وقت جلوگیری به عمل می آید.

بسیار مواردی می باشد که دعوا یا شکایتی علیه اشخاص صورت می پذیرد و اشخاص بدون اطلاع از حقوق قانونی خویش و بدون اخذ مشاوره حقوقی به مرجع قضایی مراجعه می کنند ، لیکن اظهاراتی از روی عصبانیت و احساسی بودن بیان می دارند که دیگر راه بازگشتی نیست، در صورتیکه افراد می توانند با اخذ مشاوره حقوقی صحیح از حقوق خود مطلع گردیده و مسیر را برای دفاع سخت و ممتنع ننمایند.

در  بعضی مراجعات اشخاص به موسسه حقوقی ، شاهد آن هستیم که افراد بدون اطلاع از قوانین کیفری و بدون اخذ مشاوره حقوقی ، نسبت به شخص یا اشخاص اتهاماتی هم چون کلاهبرداری ، فحاشی ، رابطه نامشروع و غیره در دادسرا طرح نموده اند لیکن با فقدان ادله و مستندات شکایت ایشان به نتیجه ایی نرسیده و اکنون طرف متشاکی از ایشان به عنوان افترا شکایت نموده است در صورتیکه با گرفتن مشاوره حقوقی می توان اولاً طرح شکایت خود را قانونی و صحیح ارائه داد و دیگر  متوجه اتهام افترا نشد و یا اینکه نتیجه مشاوره حقوقی می تواند آن باشد که شما به هیچ وجه چنین شکایتی را مطرح ننمائید.

بسیار موارد است که افراد توانایی اخذ گرفتن وکیل پایه یک دادگستری را ندارند و مجبور می باشند خود به تنهایی در دعوایی که اقامه کرده اند یا دعوایی که علیه ایشان مطرح شده است از حقوق خود دفاع نمایند لیکن مسلماً به واسطه عدم آگاهی از قوانین و مقررات شلکی و ماهوی نتوانند از حقوق خود دفاع نمایند.

در اینگونه موارد فرد می تواند با مراجعه به موسسه حقوقی معتبر و اخذ مشاوره حقوقی صحیح از حقوق خود مطلع شود . بر فرض مثال ممکن است شخصی با یک سند عادی هم چون رسید ، دعوایی علیه شما مطرح نماید. لیکن شما نمی دانید که صرفاً و فقط تا پایان اولین جلسه دادرسی می توانید به محتویات آن رسید عادی یا امضاء یا اثر انگشت خود ادعای جعل یا انکار یا تردید مطرح نمائید و این در صورتی است که مشاوره حقوقی می تواند این موارد را به شما گوشزد نماید.

امروز با توجه به تخصصی شدن امور حقوقی ، مشاوره حقوقی نیز تخصصی شده است ، لیکن مشاهده می شود افرادی که سواد و مهارت لازم را در ارائه مشاوره حقوقی ندارند و حتی وکیل پایه یک دادگستری هم نمی باشند اقدام به ارائه مشاوره حقوقی غیر درست به افراد می نمایند.

دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی با تخصص و تجربه وکلای پایه یک دادگستری همواره سعی نموده است بهترین راهکار را به هموطنان عزیزمان ارائه نماید که رضایت و اعتماد موکلین به این موسسه همیشه سرلوحه انجام خدمتی متخصصانه و دلسوزانه برای مدیران و همکاران دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی بوده است.

عموماً مزایای مشاوره حقوقی دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی را می توان سازمان یافتگی و تخصصی بودن امور ، ارائه راهکاری مطمئن ، دقت در بررسی اسناد و مدارک ، آشنایی با انواع دعاوی و موضوعات به علت تخصصی بودن دپارتمان های حقوقی و از همه مهمتر بررسی پرونده و ارائه مشاوره حقوقی توسط حداقل ۳ وکیل پایه یک دادگستری ، بر شمرد و ملحوظ نظر قرارداد.

دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ، طبق مصوبه هیات مدیره ، ارائه مشاوره حقوقی آنلاین با سر فصل های مشاوره حقوقی تلفنی ، مشاوره حقوقی اینترنتی ، مشاوره حقوقی تلگرامی و مشاوره حقوقی به صورت گفت و گوی مجازی آنلاین ، را در دستور کار قرارداده که با استقبال خوب هم میهنان عزیزمان مواجه شده ایم.

شما با مشاوره حقوقی آنلاین می توانید ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته بدون مراجعه به موسسه حقوقی سئوالات حقوقی خود را به صورت آنلاین پرسیده و مشاوره حقوقی خود را دریافت نمائید.

بدیهی است پس از مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری ، چنانچه موضوع درخواست مشاوره حقوقی شما پیچیده و نیاز به بررسی اسناد و مدارک داشته باشد می توانید با گرفتن وقت مشاوره حضوری به همراه اسناد و مدارک در دفتر حقوقی بین المللی دادپویان حامی حضور بهم رسانیده و مشاوره حقوقی خود را به صورت تخصص با حضور هیاتی از وکلای پایه یک دادگستری دریافت نمائید.

قادر به مشاوره حقوقی حضوری نیستید

در صورتیکه به علت بعد مسافت و یا اینکه خارج از تهران یا کشور باشید و امکان مراجعه جهت مشاوره حقوقی حضوری را ندارید می توانید پس از هماهنگی با پشتیبان مشاوره حقوقی با ارسال مدارک و مستندات از طریق ایمیل یا شبکه اجتماعی تلگرام و یا فکس و پس از پرداخت هزینه مشاوره حقوقی آنلاین از طریق درگاه امن بانکی و دارای نماد اعتماد الکترونیک ، و پس از ارتباط با وکیل و مشاور حقوقی ، مشاوره حقوقی خود را  ظرف حداکثر یک ساعت دریافت نمائید.

 


دفتر حقوقی بین المللی داپویان حامی در مشاوره حقوقی شرکت ها با بهره گیری از وکیل پایه یک دادگستری که متخصص در مشاوره حقوقی هستند آمادگی ارائه خدمات حقوقی تخصصی خویش  می باشد جهت بهره مندی از این خدمات می توانید با موسسه تماس حاصل فرمائید.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + ده =